Формула Злагоди
ЧАСТИНА 1
КОНСПЕКТ
РОЗДІЛ VІІІ
Про Особу Христову
Твердження суперечки
Головна суперечка у цій незгоді
- Проте головним питанням є те, чи через особовий союз, божественна і людська природа, як також їхні властивості, насправді поєднані одна з одною у природі Христовій і наскільки це поєднання поширюється?
- Сакраментаріани стверджують, що божественна і людська природи у Христі є поєднаними особово таким чином, що жодна з них не має реально, тобто по правді і насправді, нічого спільного, властивого обом природам, з іншою, але що вони нічого не мають спільного, окрім самих імен. Бо вони просто кажуть, що «союз» «робить спільними імена», тобто особовий союз не чинить нічого спільного, окрім імен, що Бога названо людиною, а людину Богом, але все-таки таким чином, що Бог не має реально, тобто по правді і насправді, нічого спільного з людськістю, а людськість не має нічого спільного з божественністю, її величністю та властивостями. Доктор Лютер і ті, що трималися з ним, змагалися проти цих сакраментаріан за протилежне.